allt för lite tid, för mycket att säga.

God kväll! Nu har jag kommit hem, hinner inte skriva mycket nu. men ja.
Började 8 slutade tre, ganska chill dag egentligen, gjorde inte så mycket. Men efter skolan kom antonia hit och vi åt och for sen till backeberg med nona och lina och spelade lite. Sen hem, bytte om, åt och sen på träning. Den var ju inte precis så hård kan man ju säga så antonia, jag och shakila stannade en stund på backeberg sen och bara spelade lite vägg och volleykick med matte och macke. Sen påväg hem så träffade ja melanie som ha dragit ut tänder, USCH, stackars henne asså! Aja, nu ska jag göra något annat, kanske börja på matteläxan? hah, aja, den är ju faktist tills nästa måndag så det är ju lugnt! Men just ja, haha, jag och denice bytte mobil för en dag idag, så byter väll tillbaks imorgon. ;) Men nu ska jag dra, ha det bra! 

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0