bloggtorka

Hejsan, har ej skrivit på ett tag och kommer inte ha möjlighet till att göra det så ofta numera heller, men ni får försöka klara er! Jag lovar att skärpa mig, men inte nu. Men nu har skolan börjat och så. Det har vart ganska chill ändå. Inga läxor hittills, men jag ska sköta mig i skolan i år så därför kommer jag inte kunna blogga lika ofta och sen för att träningarna börjat, skolan börjat, har massor av annat att göra, ingen dator som har fungerande internet förutom denna som är mammsens och sen är den som jag brukade vara på så är på mammsens jobb igen. Men men, nu ska jag ringa kajsa och se om hon och pontus möjligtvis kommer till staden och hittar på någonting. Bilder kommer någon gång. Ha det bäst! :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0