Dagen som gått.

Hallå! Nu är jag hemma igen, blev inget av av att sova hos felicia pga att min mamma sa att jag inte fick för att jag ska typ på forwardcuppen på torsdag och blir borta tills på söndag! Så att jao, men nu är jag hemma, ändå rätt skönt för man vet aldrig hur mycket sömn man skulle få annars haha. Nej men det skulle nog sluta med att jag låg på golvet på en madrass och sov medans felicia satt på datan och typ chattade med alla möjliga och bara " haha Tazmin sover! xD" så att hah mjo. :)

Men nu ska jag berätta lite om dagen. Typ vaknade vid 9, eller mamma väckte mig för att jag lovat henne att jag skulle hjälpa henne hänga mattor, men hon satt ändå bara på sin dator så jag la mig i soffan med katten och somnade. Sen klädde jag på mig och satt upp håret i en rufsig tofs och så åkte vi iväg. Men när vi väl var där så var det några 70+ are som höll på och gav platserna åt deras typ kompisar fast vi stod och väntade så vi satt där i ca en halv timme tills vi i stället åkte in till stan och bland annat hämtade ett nytt skattekort åt mig. 

Sen åkte vi och handlade lite och sedan hem. Då ringde emilia och frågade om jag hade lust att jobba lite, så jag sa ja, jag menar, man får ju pengar ;) + att jag måste lämna in skattekortet på samma gång. Men dock jobbade jag bara i ca 2 h. Sen hem, äta, vara på datan snabbt, kolla lite på gossip girl och sen byta om för träningsmatch mot jomala. Vi vann t.o. ;D 2-1. Hehe, men det gick faktist SKIT rent ut sagt för min del, mina tillslag bara failade så. Men alla har ju sina sämre dagar, right? Så, men sen hem och duscha, fixa lite och sen till kantarellen med Felicia och seeeeeen hem till henne och typ kolla på någon "another gay movie" eller vi satt och plockade in en massa smink typ i en av hennes byroar. Men nu ska jag snart sova. Man blir trött av alllllllllt. Imorgon ska jag kanske vara med Felicia, vi måste lägga in låtar på min iPod tills forwardcuppen. Hehe, men sen måste jag nog packa. Får väll se om det är bra väder så man kan åka och simma också, eftersom bännan är ju ganska gone!! Och vädret idag var ju bra, men då jobbade man. Så att så att. Men det var väll allt. (A) Ha det bra!

puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0