dags att sova!

Hej! Nu är klockan 23.13, ska upp tidigt imorgon, ska med färjan med laget på bortamatch. Har packat lite, men resten blir imorgon eftersom det inte torkat ännu. Men ja, idag var jag med mamma till apoteket och köpte något "plåster" till mitt skavsår som är weird. Sen träffade jag Kajsa och Felicia och dom höll på och flummade runt! Köpte någon present och så vidare. Sen mötte vi även Anette, Linn, Linnéa, Josefin och någon till? Men mötte i alla fall Alva också. Dom hade varit och köpt present åt mig mihi! :D Men men, sen åkte Kajsa hem och jag och Felicia tog bussen till mig fort och hämtade läsk och så bytte jag kläder. Sen for vi till henne och dit kom Kajsa. Vi åt kräftor, mums! :) Sen kollade vi på The grudge 3 och åt chips och godis, och lite sånt. Sen tog vi lite bilder, som Felicia måste skicka åt mig så lägger jag in några här. (: Och sådant. Men sen måsta jag hem så nu ligger jag här i sängen och ska strax lägga mig. Men ni får ha det bra, blir nog uppdatering först påååå söndag, om jag hinner då! Har mycket att göra men ska försöka slänga in ett inlägg eller två dom närmsta dagarna. Men ha det bra! 

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0