En blöt kväll..

Hej igen! :) nu har jag kommit hem och har varit i duschen. Kvällen började med att jag åkte till Antonia och hon satt och kollade på Harry Potter senaste. Den var väll ganska bra, även fast man bara såg halva hehe. Men jo, sen stack vi till Backeberg där Melanie, Mathias, Filip, Markus, Scott, Freddy och några småpojkar var. Dom höll på och spelade lite fotboll och sådär medans jag melanie och antonia satt och kollade på en stund tills vi tog en boll och höll på och bollade. Sen kom Alva och Lina en stund. Sen så for Lina , freddy, scott och småpojkarna hem. Medans vi for till båtnabben och påvägen träffade vi Ulrike och Denicé. Vid båtnabben så simmade Filip, Mathias och Markus , sen hoppade även jag och Denicé i, Denicé simmade i underkläder medans jag hade på mig bikinin sen tidigare idag. Sen for typ alla hem och några stannade en stund vid skolgården. Direkt när jag kom hem hoppade jag in i badrummet och tog en varm dusch och nu ligger jag i sängen och är jättehungrig! Blir nog lite mackor med o'boy! mumma! :) Imorgon så åker jag och simmar med Kajsa och Felicia, sen träning och sen börja packa.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0