En dag full av gossipgirl.

Hejsan, ligger fortfarande i sängen och kollar på gossipgirl som jag gjort hela dagen förutom mina pauser när jag gått och lagat mina mackor och sedan ätit lite nachos. :) Rätt skönt.Men det ska väll bli lite ändringar, ska kanske ut en stund om jag orkar fixa mig och om jag hittar någon då. Nu har solen kommit fram och vädret blivit bättre då, så det skulle inte vara så fel att gå ut en stund, men kommer väll ändå fastna här framför datan med ännu mera gossipgirl haha. :D Men jag ska faktist försöka gå ut en stund så jag inte bara ligger här inne. Snart börjar jag väll mögla eller något, nej men hihi. Men jag ska i alla fall gå i duschen om en stund. Men imorgon kommer KAJSA! :D JIPPIE :D:D:D hihi, men vi ska och simma till algrundet på dagen och så kommer kanske Julina med också. :) Men sen på kvällen så måste jag ju stå i kiosken på ifk-matchen så då ska hon/dom stå och underhålla mig hehe. Och sen kanske felli kommer med. Men efter matchen så hittar vi väll på något. Får väll se lite, men jag ska se om jag kan hitta kameraladdaren så att jag kan få lite bättre kvalité på bilderna och lite flera bilder än vad man får med min mobil. :D Men skriver mera senare ikväll. Ha det bra! :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0