En dag med Kajsa, Julina och Felicia.

God kväll!
Har ej hunnit blogga något annat idag än det tidigare inlägget dårå. Men att efter att jag bloggat så sprang jag genast in i duschen, sen så klädde jag på mig och gjorde mig i ordning. Sen började jag cykla till bomansängar, men när jag kommit in i stan en bit så messade kajsa att jag skulle komma till henne, så det gjorde jag. Sen kom Julina och vi cyklade till bomansängar. Dom vann. Vilken nyhet! Nej men, haha vi satt mest och skrattade hela matchen istället för att kolla. Men sen åkte vi till kajsa och jag och julina hade lite roligt medans kajsa försökte fixa sig haha, kan säkert läsas mera om det på kajsas blogg. (tjuhukajsa.blogg.se) Men sen cyklade vi till ifk-matchen där jag stod i kiosken och dom träffade felli och kollade på matchen. Sen åkte vi till select och åt french, pratade/skrattade/flummade. Hehe, det vart naajs. (: Imorgon har vi träningsmatch och på dagen måste jag fixa något med nått skattepapper. Sen ska jag väll se vad man hittar på. :) Ska väll tvätta lite kläder och börja packa, för vi åker ju på TORSDAG!!!! :D

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0