god natt!

Hallå! Nu är jag hemma och har duschat och borstat tänderna, tänker gå och lägga mig lite tidigt och kanske läsa lite på twillight boken som jag fick av antonia i present för det är ju trots allt skola imorgon och jag har hållit igång hela dagen. Men ja den började i alla fall så att jag for och spelade lite fotboll med antonia, anna, lina, mille och toffe. Sen skulle vi till stan men den planen blev ändrad. Istället så for vi tillbaka och spelade fotboll, men då hade mille och toffe åkt men tito, kim, freppa och någon till kom med istället och sen så stack han där vad han nu hette haha, och så kom en annan av deras kompisar. Sen for vi alla utom lina till stan och jag och antonia for och åt pizza. Sen kom saine och kajsa och killarna igen och vi for till select och sen till backeberg. Där spelade vi lite igen och så, det var rätt chill och så, haha, ojoj jag har nog inte skrattat så mycket på länge och antonia blev bara tunnlad hela tiden, och anna också medans man själv bara blev tunnlad 2 gånger! ;) Men men, nu har jag inte tid att skriva mera, dags att läsa! Ha det bra

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0