Hemma igen!

Hallå! Nu är jag hemma igen. Ska väll börja packa upp snart, men just nu så ska jag äta Ben&Jerry's glass, cookie dough som min snälla moder har köpt. :) Och sjäkvklart blogga eftersom det var ju jättelänge sen sist! Och tyvärr hann jag inte uppdatera före jag åkte. Men det har varit jätte roligt, vi vann våran grupp men sen måsta vi spela om semifinalen, och då förlorade vi, men vi kom 5:a eller 6:a och det har varit otroligt roligt! Men jag orkar inte berätta om det just nu, men kommer inlägg om det senare. Men ikväll så ska jag, alva och antonia kanske till västerviken och simma om vi orkar och så. Men nu måste jag dra! Ha det bra! Ska försöka blogga lite senare ikväll, om jag orkar det vill säga.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0