Hemma

Hejsan, som jag skrev tidigare så har jag haft fullt upp! Och när jag har haft tid så har mitt internet inte velat fungera. Men nu är jag back on track! ;) Men i förrgår hade vi bortamatch, förlorade tyvärr 1-3, sen kom vi hem med tidiga färjan och jag åkte direkt till sund på kräftskiva. Senare somnade jag på soffan haha, vi tog taxi hem och jag somnade lite nu och då. Sen igår vaknade jag vid 11, klädde på mig, åt och for till Adelina som hade konfirmerat sig. Grattis till henne! :) Sen hade jag mitt så kallade "party" vi hade skoj, satt och pratade och lekte "jag har aldrig" endel fick nog i sig lite för mycket vatten haha. Men sen gick vi in och så märkte vi att det var någon utanför och höll på och busade. Så märkte vi att det var endel från p-95 som höll på. Så vi gick ut och så, sen gick vi in igen och satt i rummet och pratade. Sen åkte alla hem och jag gick och lade mig. Imorse åkte jag med färjan och åkte till uppsala och shoppade lite. Nu är jag hemma och ska egentligen på träning, men jag orkar inte och sen måste mitt skavsår helna så det blir nog att vara hemma, ska ta bild på mina kläder och lägga in här. :) Sen kanske fixa lite till bloggen och lite tills imorgon för att imorgon fyller jag ju år! Wiihu. Men ha det bra, kommer inlägg senare.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0