nattinlägg.

Hejsan, nu är jag hemma igen. Det blev ingen lång stund hos kajsa. Först så var jag på träning, den var kass eller jag var inte på bra humör sisådär halva tills mickis fick mig på glatt humör! :) Hon får nog alla att skratta och det behövde jag verkligen idag så tack för det! :) Men sen så for jag hem och duschade och fixade mig fort. Klockan 8 skjutsade mamma mig till Kajsa. Där var även Felicia. Vi satte oss i kajsas säng och började kolla på The Grudge 3 tills datorn stängde av sig. Sen skulle vi gå ut genom fönstret och klättra ner för att gå till studsmattan, fråga inte varför fönstervägen. Men så gjorde dom. Men just när jag var påväg så kom Kajsas mamma och sa att min mamma kommit så jag gick ner, tog skorna och åkte hem. Sen kollade jag lite på miss marple. Och åt en toast, men nu ska jag snart sova. Nu skrev kajsa något på msn igen så måste väll kolla de. Jasså, jag är ett spöke? aja, men nu ska jag antingen sova eller skriva om forwardcupen? Hmm, jag tror jag tar det enormt långa inlägget imorgon om jag orkar, annars kommer det tre lite kortare någon dag. Men just ja! Snart fyller man ju år också! :) Ska se vad man får då. (: Men nu sova! Ha det bra, god natt!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0