nattsnackslummer,

Hejsan! Efter träningen så stannade jag en stund med lite folk, pratade lite med såna som gick förbi och så också. Sen kom jag på att jag lovat Felicia att jag skulle vara med henne. Så jag for hem, duschade och sminkade mig lite, sen åkte vi till Kantarellen och jag köpte godis för sisådär 7 euro! hahha, ojoj, nu är man smockad, men jag åt inte så mycket av det, men Felicia hjälpte till och min familj med. + att det är kvar. ;) Men nu ligger jag i sängen med laptopen i famnen och lyssnar på musik. Ska sova när jag skrivit klart här då. Men att imorgon blir det nog stan. Ska kolla på systemkamera bland annat, hoppas jag får det i present asså! men men, nu så ska jag hämta ett glas med vatten sen så ska jag sova. Har ju inte blivit så mycket bilder nu på grund av att kameraladdarsladden är borta! ska se om man får systemkamera då, annars blir det väll att köpa ny sladd. Men ha det bra! GOD NATT!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0