Och dagen börjar av onyttigheter..

God morgon alla underbara läsare! Nu har jag vaknat för ca en halv timme sen för att jag inte kunde sova eftersom jag var så uppspelt. För i övermorgon åker vi ju!! Åh det ska bli så skooooj! :D Ska se om man kanske kan ta lite bilder, men eftersom kamera laddaren är borta så kan det ju vara lite svårt, men kan ju fråga kajsa som erbjöd sig att låna ut en om någon passar. (: Men sen ska man ju komma ihåg att ta bilder också. Men att jo, idag så ska jag nog tvätta lite kläder och sen vara med Felicia i think. Vi ska lägga in låtar på min iPod bland annat, sen får vi se. Hehe, när jag vaknade så gick jag till köket, för att kolla om det låg någon lapp där eftersom inte mammsen var hemma. Och jo det fanns det, det stod även att det fanns glass i frysen, så det sitter man och smaskar på, hehe, inte bara liite tidigt men men. Jag ska skärpa mig med sånt nu! Eller jag ska försöka minska på allt godis och chips eftersom det blev ganska mycket som jag och Felicia köpte igår haha. Men ha det bra!

puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0