snart? snart, snart!

Hejsan, nu är man hemma igen, bilderna kommer ej idag tyvärr, för jag har ej orkat lägga in dom på datorn ännu, men att ja. Jag kajsa och Felicia åkte till algrundet idag och simmade, det var najs. Sen for jag hem, bytte om, åt lite och sen på träning. Vi spelade lite mit p-97-98? och det gick skit, haha, inte så konstigt eftersom vi spelade på små mål och alla bara sköt över. Men efter träningen så stannade jag och antonia en stund, men inte länge för jag var bara irriterad och sur. Så jag for hem och duscha och sen ner i sängen med datan, och här ligger jag ännu. 

Men imorgon så ska jag vara med Kajsa och Julina på dagen en stund om jag hinner det vill säga. Och sen kvart före 6 så ska vi vara i vikingterminalen. För då klockan halv 7 åker vi iväg med båten! :D ÅÅÅH, vad det ska bli skoj!!! :D Som man har längtat! Nu är det ÄNTLIGEN dags! EFTERLÄNGTADE FORWARDCUPPEN, HERE WE COME! Och såklart så ska vi ju komma hem med en vinst! :D Hehe, (A) men nu ska jag försöka få lina att skicka nåra låtar så man kan synkronisera iPoden och sen ska man försöka övertala brodern att man ska få låna hans iPod högtalare så man kan lyssna allihopa i minibussen. :) Men ha det bra! Kommer kanske ett till inlägg senare. 

puss!

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

It's time for me to tell the truth..

Nu talar jag ut , jag tror det kan finnas intresse hos er! :$ http://sandratjulins.blogg.se/2009/august/utkast-jag-har.html#comment

2009-08-06 @ 00:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0