Strandväder

Ah, vad härligt väder det är! 23,8 grader i skuggan! :D Me like! Men att jo, jag och Antonia packade simkläder och någon macka + dricka och for till magasin där vi mötte Anna. Hon handlade lite eftersom var är typ ensam hemma och behövde mat till frukost. Sen kom hon på att hon hade glömt lite grejer hemma. Så vi for dit, hämtade det och for och simmade. Det var jätte härligt! :) Vattnet var jätte varmt också. Jag tror att vi spenderade mera tid i vattnet än på land hehe, eller på en flotte där då. Men man måste ju passa på medans det är bra väder! :) Sen for vi till Anna en stund och kollade på film. Men sen skulle hon till stugan tror jag så jag och Antonia cyklade hem. Ikväll så tror jag att jag ska vara med Antonia, får väll se sen vilka som kommer med. Nu ska jag kolla på eva&adam haha xD ett program/film som jag älskade när jag var yngre, tycker fortfarande att det är skoj haha (A). Men ha det bra! Just ja, bilder kommer senare när Anna har skickat dem, fotade lite med Annas systemkamera för bättre bilder än vad det blir med min mobilkamera. ;)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0