stress stress

God morgon! Eller man kanske ska säga god dag?

Nu är kajsa äntligen påväg hem! :D Hon kommer hem om sisåär 1h och 20 minuter!! Gissa om jag är glad liksom! Men nog pratat om det nu. Men ja i alla fall. Jag vaknade väll ungefär kvart i 12 idag av att mammsen och Berta höll på och förde oväsen i köket. Så låg jag kvar i sängen och kollade på gossip girl och så. Tills för en stund sen så när jag gick upp och hämtade lite flingor med banan. Och självklart så råkar man spilla mjölk i sängen, så det blir väll att byta underlakan senare idag då. Men nu precis när jag skrivit klart så ska jag ta en dusch, sen ska jag fixa mig. För 3 halv 4 tiden så ska jag, kajsa och julina till bomansängar och kolla på när p-95 spelar såsåså. Men efter det drar vi väll kanske via kajsa en sväng och sen till ifk-matchen. Efter det så kanske vi hittar på något med Pontus eller något sånt. Får se lite. Men nu måste jag fixa mig, måste åka senast om en timme!!! Och jag har INGEN aning om vad jag ska ha på mig! Hjälp..! Och ändå har man tänkt att hinna se på ett avsnitt till av gossip girl (A) ojoj, hur ska detta gå till?

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0