Om resan.

Hallå, nu kommer det lite.

DAG 1:
vi åkte med rosella vid halv 7, kajsa och alicia kom och vinkade hejdå. På båten gjorde vi inte så mycket, FULLT med folk. Satt och pratade lite med p-96 som bodde i 5 stjärniga stugor. Sen när vi var framme med båten så åkte vi bil i 3 timmar, eller minibuss. Det var skoj, vi satt och lyssnade på musik, sjöng med, vinkade till alla möjliga och skrattade. Sen när vi väl var framme så var den kanske 20 före 12, då fick vi kvällsmål, banden som man måsta ha på sig (har det ännu haha) och sen var det bara att packa upp och gå och lägga sig, match nästa dag klockan 11. 

DAG 2:
hade klockan på väckning ungefär klockan halv 9 kanske, eller något liknande, måsta upp för att äta frukost, sen byta om och åka iväg till matchen. Det var så j*vla varmt ute, så blev lite jobbigt att spela, men vi hade vattenhinkar att hälla över. Första matchen vann vi kanske 5-0? Sen var det att åka tillbaka till skolan, äta, duscha av sig och vila lite inför andra matchen. Andra matchen så vann vi också, 1-0 kanske.  Sen for vi till skolan, åååt, duschade, vilade och bytte om. För på kvällen var det disco på någon skola som dom flesta gick till. Det var ganska skoj, alla dansade och hade skoj, endel gick runt och strulade med totala främlingar haha. Men sen vid 11 tiden gick vi tillbaka till våran skola. Somnade någon gång senare. 

Dag 3: 
Spelade lika mot något lag, men vann gruppen. Sen spelade vi våran andra match för att komma till semifinalen för att vi hade ett lag för lite eller något sånt så vi måsta spela en till match för att komma till semifinalen, och då förlorade vi 0-2. Så då åkte vi ut. Sen på kvällen hade jag fått solsting så låg inne i rummet och sov medans alla sprang runt som dårar och skrek. 

Dag 4: Vaknade rätt tidigt, åt frukost och åkte sedan till gustavsvik och simmade innan vi åkte till färjan med ett stopp på vägen för mat, sen så åkte vi med färjan och kom hem klockan 6. 

Orkade inte berätta  så invecklat så det blev bara i stora drag. Men nu ska jag äta bara mammsen kommer hem med min mat, sen byta om och sen träning. Efter träningen så blir det att åka hem fort och duscha, fixa mig lite och sen träffa Felicia och göra något. Men nu dags för dagens första mål dårå. Har bara luggit här i sängen, ritat lite, varit på datan, chattat, sprungit upp och hämtat telefonen då den ringt och så. Men att om 5 dagar fyller jag år! :D Och på lördag så har vi först bortamatch, sen så ska jag på kräftskiva, och på söndag så ska jag ha en liten födelsedagsfest med några vänner. Men men, nej nu måste jag gå! Ha det bra!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0