Datorn är igång!

J i h u u !  som ni kan se på rubriken så är datorn äntligen igång! Så nu har jag en egen på rummet. (: Som jag skrev tidigare så är den inte världens bästa men den duger i alla fall. Skulle behöva formateras om men det gör jag när jag hinner och när skivan är upphittad.  
Mindre roliga nyheter är ju då att jag tyvärr har blivit sjuk så igår och idag har jag bara legat hemma i sängen och soffan, kollat på OC, kollat på TV, sovit en massa och ätit. Inte trevligt kan jag säga er. 
Men i morgon SKA jag till skolan! MÅSTE till skolan, dels för att jag inte klarar av att vara här hemma längre. Inte innanför dessa 4 väggar i mitt rum! ( som har även gjort så att jag har möblerat om här idag) Men sen är det även en rätt så chill dag i morgon då jag bara har två timmar kemi, två timmar HK och en timme engelska. Och sen efter det så ska jag även till staden med Antonia och Melanie och köpa lite julklappar vilket börjar bli på tiden om jag ska hinna. Måste även hitta ett diadem som jag ska mixtra lite med till julfesten. ;) Men sen även för att jag har kollat klart på OC säsong 1 (ännu en gång) och kollat klart på The seventy's show OCH resten av alla filmer har jag också sett och om jag försöker se en film igen så går det helt enkelt bara inte. Vilket leder till att jag inte har något att göra om jag ska ligga hemma hela dagen i morgon. Men nu ska jag sluta nojsa! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0