Sundance kid - kent

God dag? Sitter i sängen och lyssnar lite på KENT, antonia har sovit här och vi väl uppe till ca 5. INTE meningen.. :p aja, sitter och lyssnar på sundance kid just nu. Grymt bra. :) Idag nån gång kommer felicia hem, men riktigt när vet man ju aldrig. Sitter och väntar lite på henne nu. (= jao, jag vet inte riktigt vad som finns att skrivas nu. Men men, lyckades ju självklart klumpa mig lite imorse (eller vid tolv tiden då) när telefonen ringde och jag skulle springa upp och svara. Skulle öppna dörren och försökte skynda mig, och självklart låg antonias madrass ivägen för dörren så den for upp och studsade tillbaka och jag skulle precis gå då så sparka jag i den och fick ont i tårna samtidigt som jag dunkade ögat i den. När jag äntligen kom till telefonen och skulle svara så slutade det ringa. Sånt som bara jag råkar ut för det vill säga. Kände inte igen numret först heller så jag gick och lade mig igen tills jag kom på att det var felicia som ringde från hennes mammas telefon eller något sånt så jag hämtade telefonen och ringde upp. Och det var vid tolv tiden (?) och hon var på båten och skulle ringa när hon kom hem.. Men det var typ 4 timmar sen snart? Ojoj, vem vet var flickan håller hus, antagligen har hon blivit senil i Spanien och helt enkelt glömt bort att hon skulle ringa eller så har hon väl somnat eller något sådant liknande. Men men, ska väl ta och ringa henne just. Nej men ser man på, när man talar om trollen. Nu loggade hon just precis in på msn. Då slipper man en lite högre telefon räkning då kanske. ;) Nu ska vi se vad som blir av. Sköt om er! ζ:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0