3

Hejsan! Nu sitter jag i sängen med Felicia och Britney Spears med mig ;) Nej men här sitter jag med Felicia och lyssnar på lite brittan. Ska nog satana läsa lite på religionen nu. Men men, har i alla fall sett på lite American Pie med Fulli. Hihi, haha jao,, finns väll inte så mycket att säga. Imorgon åker jag till stan med lilltösen brevid mig och hämtar ut mina grejer från H&M som äntligen har kommit! :) Ska bli skoj att se att jag kommer måsta köpa något annat att ha på mig på julfesten. Och att jag kommer se ut som något jävla svullo i kjolen. ;s Men men, det får jag sköta om någon annan dag. Nu ska här pluggas och där med basta! (; Sköt om er!
SO LONG ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0