if bridges gotta fall, then you'll fall too.

God kväll! Sitter i vardagsrummet med datorn framför mig.

Skolan var jobbig! På gymnastiken var vi och skrinna, haha och jag som är så jätte begåvad på det då så gick det ju självklart jätte bra för. Eller något sådant kan man ju säga om man vill ljuga! =) Jag kände mig som Bambi på hal is och ramlade ett flertal gånger. Men de kan ju inte förvänta sig att man ska kunna skrinna sittandes med en fot i luften bara sådär när du inte har skrinnat på ett år eller något sådant. I alla fall inte av mig! Sen duschade jag och sminkade mig hastigt, cyklade till skolan där det var någon orkester som spelade. Slapp ju finskan så det var ett stort pluss! Sen var det dags för mat och sedan biologi/miljökunskaps prov. Det gick bra tror/hoppas jag, annars så vet jag inte vad jag gör eftersom det inte precis var så svårt.

Sen timmen efter det på biologin så började vi med några projekt, satt mest och klippte och klistra som man nu säger. Det blir väl bra den gång det nu blir klart! Sedan var det dags för tillval. Med andra ord DANS, vad kan man säga, jag kan inte hålla mig för skratt när linn gör sina fina miner! Sen så fjantade jag, Linn och Josefin oss lite innan vi cyklade hem. Lyckades även glömma min mobil i ishallen mitt i brådskan så den var det bara att cykla efter. Tvingade även med mig Felicia till stan då för att hämta några foton som vi skrev ut. De blev bra, ska upp på väggen snart också. Sen cyklade jag hem igen och sen på träning. Gick rätt bra idag. Som tur är för jag skulle inte orkat annars. For även till stan en sväng sedan när jag duschat och gjort mig i ordning. Där träffade man på en del trevliga människor. Sen vid halv elva cyklade jag hem och fastnade här.

Nu ska jag snart hoppa i säng. Orkar inte sitta uppe när jag är så enormt trött och imorgon måste jag packa mina volleygrejer och tvätta lite och göra mina läxor tills på måndag. Återkommer kanske senare då, men bara kanske, Får se lite. Nu ska jag säga hejdå till alla på msn, tvätta bort sminket och krypa ner till kojs. Skulle inte vara bra att slockna här framför datorn heller! Måste ju även vara i form på söndag när jag ska spela mina första volleymatcher! =) ska bli så jäkla skoj! MEN! sköt om er! Godnatt

"if bridges gotta fall, then you'll fall too."
lykke li - until we bleed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0