kemiprov = skiiiiiit

Hejsan! Har just ätit en räksallad. Igår blev det ingen uppdatering för att jag inte hade tillgång till dator och sen så pluggade jag på kemiprov som vi hade idag. Det gick väl ganska bra ändå med tanke på hur lite jag hade pluggat, men ändå gick det enormt dåligt tycker jag.. Great. Idag slutade jag även ett i skolan. SKÖNT! Sen hem, äta, se lite på tv, byta om och på träning. Det var skoj hah, förutom att mina servar verkligen inte ville fungera idag under den tiden som vi spelade. På söndag blir det första matchen/matcherna med volleybollen för mig då! Och riktigt roligt ska det bli! :) Men nu ska jag bara ta det lugnt vara på datan och lyssa på musik! Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0