mysig halloween!

Godmorgon? vaknade 11.55 idag, skönt att sova, gårdagskvällen spenderades mest med kusinen. For först till stan en stund och var med människor, men det blev lite slött plus att det var iskallt ute! Kände inte mina tår när jag kom hem, ändå var jag bara ute någon timme kanske och hade t.o.m yllesockor! Ojoj, vintern är påväg. Men vi for via select, köpte dipp och gräddfil. Sen for vi till esso och på vägen träffade vi några av dem som vi var med tidigare som även var påväg dit, så vi gick med dom. Sen köpte vi chips och for hem till mig där vi då möblerade om mitt rum lite hastigt och sedan tände en massa ljus som vi spred ut i rummet.

Sen satt vi bara och pratade om allt möjligt, det var jätte mysigt och skönt att bara kunna sitta och prata. Sen vid 12- tiden så cyklade alva hem och jag började tvätta mig, borsta tänderna och gick och la mig. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men ikväll blir det i alla fall att fara på bio med en massa människor. Sen göra läxorna någon gång idag och lägga mig tidigt så att jag orkar imorgon och resten av veckan. Men nu ska jag försöka äta någonting eftersom det bara blev middag och lite chips igår. Men ha en bra söndag!
Just ja! Cyklade förbi gravgården även igår och det var så jäkla fint måste jag säga, alltså ojoj! Alla ljusen som var tända på allas gravar, det var jätte vackert! :) synd att man inte gick in och fotograferade lite, men skulle inte blivit så bra bilder med min bästa mobilkamera men ändå! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0