New Moon..?

Hejsan hoppsan! Har hittat en till väldigt bra låt enligt mig av Pink! =) I don't belive you heter den.
Men i alla fall, igår tog jag H1N1 vaccinet eller vad det nu heter, med andra ord svininfluens vaccinet. Armen ömmar lite bara men inget värre. Andra har ju fått förkylningar eller vad man ska säga. Men jag har ju inte det som tur är! :) Men har känt lite i huvudet men inget som jag måsta tagit någon panadol eller liknande. Tack och lov. Imorgon bär det ju av till Uppsala med Denicén. Trevligt! Men ikväll blir det KANSKE KANSKE att åka på New Moon, men vet inte ännu. Men ska se om Adelina har lust att komma med mig och kolla. Men anyway, nu ska jag fixa lite annat. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0