På båten till Sverige.

God morgon! Nu sitter jag och Denicé på båten och melissa och hennes mamma är även här. Denicé som har ganska hög iq har tagit med sig en liten dator. Men i alla fall så hann jag inte skriva igår efter bion. Men filmen var i alla fall duktigt bra! Åh shit asså! =) jag smäääälter..

Men nu åter till resan. Steg upp vid 6 tiden, vilket vsr väldigt jobbigt eftersom jag gick och la mig vid 12 tiden. Sen kom denicé och så skjutsade mamma oss till bp dit bussen kom och hämtade oss och for ner till hamnen. Vi gick genast och åt med vårt älskade sällskap. 80+ are i princip. Medelåldern i våran buss är väl typ 82 år haha. Nej men vi är nästan de enda som är under 20. Men när vi ätit gick vi och satt oss i baren men föflyttade oss senare till caféterian för att få ett uttag till datorn. Så nu sitter vi här och fixade just internetet så att vi har något att göra. Sen blir det att åka buss in till Uppsala där vi ska försöka hitta Forumgallerian så ska vi se vad vi hittar. Men ska i alla fall hitta ett par pumps. Kanske ett par Jimmy Choo från H&M. Kanske blir det t.o.m två par? Vi får se. Men nu sitter melissa och nojsar om att hon ska in på sin bilddagbok emellan medans hon sitter med Denicé och hennes mamma om någon resa till Spanien? Vet inte riktigt då jag inte hängt med i hela konversationen. Men nej nu kommer en lite bild från en stund sedan. Sköt om er och önska oss lycka till att hitta i Uppsala! Ha det bäst!


alla tre fick jag med på bilden! ;)

Kommentarer
Postat av: melissa

bläääääääää jag hatar den bilden! jag ser osminkad ut som faen ;O ;S bläää

2009-11-21 @ 23:34:40
URL: http://melissatimms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0