Paranormal Activity

Hallå! Nu sitter jag i sängen med Felicia och har just kollat klart på en skräckfilm. Paranormal Activity med andra ord. Alla har sagt att den var JÄTTE läskig och så vidare. Vilket man kan tro efter man sett trailern. Men efter att jag själv sett filmen så är den verkligen inte så läskig ändå. Visst ibland var den grymt läskig, men mer än hälften är ja, jag vet inte ja, URKASST. Men i alla fall så blev man ju inte bara liite besviken på den. Men ni får kolla själva och se vad ni tycker. Början är ju verkligen inte läskig men slutet däremot var ju. Men i alla fall, som jag skrev tidigare, kolla själv! (= Men sen så säger ju även några att det har hänt på riktigt och andra säger att det inte har det. Vad ska man tro på? ;p och om de skulle hänt på riktigt så är det ju genast asläskigt.
Andra som redan sett den? Vad tyckte ni?
världens läskigaste film?

Kommentarer
Postat av: melissa

HOn där tjejen lät ju som att hon fick orgasmer typ hela tiden xD HAHAHHAHAhAHHAHAHAHHA! den sög hårt =)

2009-11-29 @ 16:51:54
URL: http://melissatimms.blogg.se/
Postat av: jenny

jag älskade den :P jävligt bra tycker jag.

men att går den att hyra här på åland ?

2009-12-03 @ 11:54:03
URL: http://jennymariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0