@ "syster" :)

hejsan! har inte varit på datan på typ hela veckan! Men i alla fall så sitter jag hos Antonia just nu och hon och hennes kusin har bakat pepparkakor. Igår sov jag hos Felicia. Vi har sett på 4 filmer därav 2 var skräck. Och jag satt och skrattade åt den första väldigt hysteriskt haha. Men imorgon blir de kyrka med Felicia och sen ska jag hem och typ dö eller något liknande, ska försöka stänga in mig på rummet och försöka stänga ute ljudet från alla HÖGLJUDDA (minst sagt) släktingar. Men jaja det är bara en gång om året min bror fyller år så jag ska försöka överleva. Hoppas ni fattar vad jag skrivit för det kanske failat lite för att jag har pratat med Antonia och Felicia emellan åt hehe. Men men hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0