-

Hej igen! Nu har jag varit i kyrkan, bara 8 gånger kvar då haha. Det sög, det var ju väntat med i alla fall man kan ju alltid hoppas. Sen var det inte heller någgå många som pallrat sig dit så de var ännu tråkigare. Men nu ska jag ta ett glas cola, kanske lite godis och lägga mig i soffan med en filt, katten, datan, läxorna och försöka göra dom och kolla på lite tv också. Sen ska man se om lina tänker göra sig klar och då blir det att vara med henne och sen hem äta, ifk-match. :)Flera som ska och kolla?(: Det blir i alla fall att klä på sig RIKTIGT ordentligt och sen även ta med en filt eller två för det är ISKALLT ute + att det blåser så inte bra enligt mig. Men jag har ju trots allt min jacka som jag köpte igår! :D Men jag ska först försöka fota mina kläder och lägga in de här! Men ska se hur man lyckas med det.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0