-> duschen!

Hej igen! sitter fortfarande i sovkläderna och har gjort det hela dagen. Nu har jag gjort biologin, hoppas det blir bra nu då, blev lite kort,, ;s men det får duga! Det är svårt det där! Men i alla fall, har suttit här framför datorn hela dagen och degat, imorgon kommer jag antaglgen inte hinna skriva för först blir det skola 8-15 sen volley 15.30-17.00 sen hem, äta, byta om och sen på fotboll, sen hem och duscha, göra läxor och sova! (: Så men jao, nu ska jag hoppa i duschen och sedan göra resten av läxorna, får se vad klockan är sen eftersom det är ganska mycket läxor, blir väl att se på tv en stund före jag lägger mig. Men nu i duschen! Känner mig fruktasvärt äcklig om jag ska vara ärlig! Sköt om er, vet ej när nästa inlägg kommer, men de lär ni väl märka! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0