00.30

Hej igen, klockan är nu 00.30 och jag ska alldeles just göra mig i ordning för sängen eftersom jag ska upp tidigt för att hinna duscha, hitta kläder, klä på mig, sminka mig, äta och sådant innan man måste vara i kyrkan som jag gärna skulle hoppa över. Men gör jag det nu slipper jag det sen! (;

Sen efter kyrkan så blir det att åka hem, äta lunch, kanske baka något, göra läxor och sitta bänkad här framför datorn med det förbannade biologiprojektet som ska vara klart på måndag. Men i alla fall, sen mot kvällen blir det väll att hyra någon film som man kan koppla av till när jag varit så duktig och gjort mina läxor. (A) Och kanske något bakverk om jag är så aktiv!
'
Men nog pratat om det, kommer slänga in några inlägg i morgon så bara att se framåt! Blir nog dock inte lika många som idag men ska försöka med minst 2-3 stycken! Och önska mig lycka till med projektet nu!
Men nej, nu ska jag tvätta ansiktet och klä om för sängen! Sov sött! Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0