ännu ett långt inlägg, pga inget igår.

Hejsan, nu har jag vaknat OCH stigit upp. Först vaknade jag vid 5 tiden någonting för att jag drömde en mardröm, sen ringde kajsa kvart före 11 och frågade om jag inte skulle till kyrkan. Och nu vaknade jag av att mamma ska städa. Men det börjar väll ändå bli lite dags att stiga upp nu. Så nu är jag uppe! Igår blev det ingen uppdatering pga att jag absolut inte hade tid att upptadera. Jag sov ju hos Lina och vi satt uppe till 4 och höll på och flummade. Sen sov vi till halv ett ungefär, åt frukost/lunch och for till stan en sväng. Sen for lina med sin syster någonstans medans jag GICK till alva eftersom bussen hade slutat gå för att det var lördag.. Vi messade adelina och sen spelade vi några spel, bland annat sista ordet där man kan säga att vi skrattade rätt så mycket. höhö. Roligt i alla fall, fast själv så vann man ju aldrig,, (A) men sen for adelina hem, jag åt hos alva, typ antricot med potatiskroketter med någon sås och sallad, det var jätte gott! ;b Sen spelade vi eye toy, haha vi filmade även när man höll på och hade för sig sina saker xD vilket ser väldans roligt ut måste jag påpeka!

Vi kollade även på tv en stund sen och for ut och gick till stan och uncan, men ingen var där. Så vi gick hem igen och bara gick och pratade om allt möjligt. Det var riktigt skönt att bara gå ute i stjärnklart mörker, lite kyligt men ändå jätte friskt i luften och bara prata. Haha, jag kom även fram till att man borde inte vara ensam när det är höst/vinter för det är nog de mest deprimerande årstiderna som finns, och då är det flest människor som begår självmord! (A)Men vi gick hem, och så ringde mamma och nojsade att jag inte varit hemma på hela dagen nästan och hade ingen cykel och bussen slutat gå osv så att jag gick hem. Träffade även på Hanna, Stefanie, Melissa och Snecki som var ute. Vi pratade en stund och sen följde Hanna och Steffi mig hem en bit. Var hemma ungefär vid tio och satt och kollade på catwomen. Men idag så får jag se vad jag hittar på, men det blir nog att måsta gå en sväng till lina fort såvida hon inte är så snäll och kommer hit med min desperate housewives säsong 5 skiva ett hehe så att jag kan kolla på det idag. Missade ju även kyrkan, men det var skönt att får sova! Nu ska jag skriva klart! Istället för många inlägg så blir det långa. (: Hoppas ni klarar er ändå. Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0