datalös

Hejsan! Uppdateringen har varit kass. Men det kan ju faktist bero på att jag inte varit inne på datan de två senaste dagarna. ;) Men nu är jag tillbaka, hoppas att ni inte har saknat mig alldeles för mycket. Men nu har jag i alla fall fått höstlov! ÄNTLIGEN säger jag bara. Men det suger också. För alla typ har åkt iväg någonstans till t.ex London dit gärna jag också skulle åka. Men icke sa nicke. Sen ska väll ca resten av befolkningen och shoppa imorgon. Hmm, vad ska man göra då? Själv skulle jag hellst packa väskorna, hoppa på nästa båt till Finland, åka buss till Kimito och hälsa på min otroligt mycket saknade ANTONIA. Men men.
'
Nu skall jag se lite på NCIS, messa med Antonia och smida våra planer hihi. ;p Det blir en lugn kväll ikväll ser det ut som. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0