en slö torsdag

Hejsan, jag är hemma!
Idag var det ganska chill i skolan. Inte så ansträngande precis utan dagen bara flöt på. Efter skolan for jag hem och bara vilade. Satt och åt lite, kolla på tv och klädde om för träningen. Sen for jag på träning då. Det var skoj. Sen hem, duscha, ta fram datan, lägga på musik och sätta sig i sängen med datan i famnen och så. Ska alldeles just börja med mitt biologiprojekt och försöka bli klar hehe. Så man inte får ångest sen på söndag! Men imorgon är det fredag. Så då blir det stan med Ida och säkert en hel del andra människor också. Det blir skoj. Men nu ska jag nog ta och försöka få någonting gjort. Ha det bra, uppdaterar kanske lite senare ikväll om jag hinner och orkar.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0