ett låååångt inlägg?

Hallå alla småtting läsare ;)
Nu sitter jag hos Lina och gör inte så mycket. Vi har varit ute en stund ikväll. Eller vi var till minimarket och köpte en varsin läsk som vi drack ungefär halva av bara haha, sen köpte man ju även en liten glass, (; men jao, sen for vi till Uncan där Alva, Daniel, Julian (om man nu stavar hans namn så ;p) och några andra människor. Dock var det inte några många där ikväll. Men vi spelade pingis haha och lina förstörde en boll.. Men som tur var så fanns det ju flera. Sen så gick vi ut en stund och alva skulle testa Julians moppe men då kom polisen så det blev det ingenting av. Men hon hann i alla fall inte börja köra innan dom kom som kanske var ganska tur.

Sen for jag och Lina hem till mig, hämtade desperate housewives säsong 5!! Åååh me liiiike. (A) Som vi då ska se på nu ikväll tror jag i alla fall om nu lina skulle orka pallra sig in till hennes systers rum och ta med sig tv:n och dvd:n så att man kan kolla på de också eftersom hennes data tydligen är lite trög när man ska kolla på filmer och annars också. Och sen så har den tydligen något fel med ljudet även så att man bara kan ha hörlurar om man ska höra någonting.

Men ja, det blev ingen vidare uppdatering idag heller. Men så går det när man inte har tid. Var även till stan en sväng med lina idag på dagen och åt lite lunch med henne bland annat. Det var då som jag tvingade med mig henne till metro records för att se om säsong 5 kommit ut vilket den då hade. Och sen hann man även till Alva en sväng och spela sista ordet och med andra ord med henne, lina och adelina. Trevligt, trevligt.

Men nu skall jag nog börja skriva klart här eftersom Lina börjar bli otålig och ska ha datorn höhö. Men återkommer KANSKE senare mohahha. ;) NU ska jag se på mitt älskade desperate housewives. (;

OCH EN SAK TILL, som ni nu kanske märkt så ska jag då sova här hos denna lille plutt lina. Eller sova och sova. Nu har jag bestämt att vi ska vara uppe hela natten och lina får bara ta och acceptera det helt enkelt. Mihi. Men aa, det var väll det mesta.

Puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0