förkylning på gång?

Hejsan! Hann inte skriva igår när jag kom hem. Måsta göra matteläxan. Men i alla fall, idag var de tråkigt i skolan, men det är ju måndag så vad kunna man vänta sig liksom. Sen fick man utskällningar (Y) Men i alla fall, jag överlevde. Men däremot så vet jag inte om jag kommer överleva nu, känner mig så jävla risig, har huvudvärk och kanske feber? Ska snart ta ett bad eller en dusch i alla fall och plugga på samhälla prov. Skulle egentligen inte orka men om jag ska till skolan imorgon så kanske man behöver kunna det. Men det blir nog att stanna hemma tror jag. Om jag mår så här så stannar jag hemma i varje fall. Men nu ska jag lägga mig i soffan framför tv:n en stund och kolla på 2 1/2 men och se om man kanske lär sig lite samhälla på samma gång. Skulle ju vara trevligt om någon liten ängel skulle komma över och förgylla min dag. :)
Men ha det bättre än vad jag har det!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0