hopplöst

Hej igen, nu har jag försökt ett tag med att hitta något vettigt att skriva om ekologisk mat. Men det verkar ganska omöjligt! Kan ju bero på att jag är väldigt trött just nu så att min hjärna vägrar samarbeta med mig just nu. Men annars så är det nog bara för att det bara står samma sak på varje sida i princip. Men i alla fall, får fortsätta med det imorgon om jag hinner, annars så blir det nog bara att göra det på lördag och söndag. Men ska höra lite med våran biologilärare om att vi kanske skulle ha en muntlig del också? Och deeet kommer ju bli ännu bättre då jag inte tycker om att stå inför klassen och berätta, hehe. Men i alla fall, det får vi se imorgon. Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0