Kom hem!

Jag saknar dig Antonia!
De flesta kanske vet att antonia har åkt till kimito nu, och kommer vara borta i 7 hela veckor! Det suger riktigt hårt, min lille syster borta i 7 veckor! Hur ska jag klara mig?
Jag saknar dig min lille klädtjuv, vem ska nu ta mina kläder så att jag inte vet vad jag ska ha på mig? Vem ska ligga och fjärta i sängen så att man knappt kan vara i rummet? (hihi) vem ska jag nu sitta och skratta med hela nätterna och sitta och prata om skvaller med? Jag kommer inte överleva, de senaste dagarna har känts som år! Och det kommer bara flera. Kom hem!
Älskar dig! (L)

Kommentarer
Postat av: lillasyster antonia (:

Jag älskar dig gumman ! (: Vem ska jag låna kläder av :O ! :P men vi syns snart igen + att du fjärtar mera ha d bra puss (: <3

2009-10-07 @ 18:57:38
Postat av: tazmin till antonia

Jag älskar dig! Jadu, stora problem ;) nu kanske man har något att ha på sig på dagarna iaf (A) jajja! :D haha nejdu! <3

2009-10-11 @ 20:49:50
Postat av: tazmin till antonia

Jag älskar dig! Jadu, stora problem ;) nu kanske man har något att ha på sig på dagarna iaf (A) jajja! :D haha nejdu! <3

2009-10-11 @ 20:49:52
Postat av: Anonym

Jag älskar dig! Jadu, stora problem ;) nu kanske man har något att ha på sig på dagarna iaf (A) jajja! :D haha nejdu! <3

2009-10-11 @ 20:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0