kort sammanfattning gjort av en munter flick

Jo att godkväll?
I alla fall, skolan sög idag, först 2h orientering, 1h finska hade ej kunnat öva på läxa pga lite grejjs, 2h biologi, fick en utskällning för att jag tänkte säga att en fisk hade fastnat under en blomma i akvariumet, yes, sen så för att hon sa att hon sagt åt mig att sätta mig på min plats 3 ggr redan, vilket hon inte gjort. Men anyway, på kvällen for jag till Ida där var lönnen och sen kom saine och davidsson, vi drog till uncan där de var folk, sen till stan en sväng och sen for jag hem med saine. Nu sitter jag i sängen med datan i famnen SOM VANLIGT. Men iaf, imorgon blir det pizza med laget sen får jag se vad som dyker upp. Men nu ska jag sova innan jag vet inte vad jag gör. Ojoj, aja ha det bra eller något liknande.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0