latdag

Hallå allihopa! Dålig uppdatering idag igen. Men det blir bara så endel dagar. Men nu har jag ju höstlov så då borde jag ju kunna blogga ganska ofta, men de går inte när mamma har med sig datan på jobbet. ;b Men i alla fall så kommer detta inte bli ett långt inlägg för att jag typ skadade fingret på volleybollen idag när jag fick en boll på mitt långfinger så att det är svullet och vill inte böjas helt. :(

Abuhu, jag vet. Men jao, idag har jag inte gjort så mycket, sov till halv 11, kollade på The proposal, gick ut med hunden, och fixade upp mig lite allmänt. Sen for jag på träning som var skoj haha, och kajsa ska alltid lyckas med någonting. Som att få bollen i fejset? haha jajja. Och sen var vi bara 3 stycken på träningen eftersom typ alla är bortresta. Men i varje fall, kan inte skriva om det nu så det kommer nog inte bli av av det senare heller om jag känner mig själv. (;
Men nu ska jag ta och laga någon smörgås eller något sånt för jag är hungrig!
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0