Lite om igår,

Hallå! Jag skrev ju då inte mera igår. Men nu är jag här igen. Ska just börja på biologipresentationen som jag har imorgon och sen blir det väl att ta itu med resten av läxorna också när man nu ändå håller på.

Det var roligt igår, först åt vi middag med några vänner till min låtsas pappa, sen for jag på unga band där jag hittade några människor som sedan for ut på stan så jag stannade med Ulrike. Vi hade väl trevligt. Hmm, finns inte så mycket att skriva om det. Halle Berry High vann första priset, typ Pålly Äster andra och något band tredje hehe. Sen så vann ett band även publikens röst typ och det var då The muffles. Men alla var väldigt duktiga, endel var ju dock bättre än andra men haha jo det var roligt. Men nu måste jag ta itu med läxorna. Återkommer senare idag, lovar (; Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0