Onsdag 07/09-09

hejsan, nu sitter jag i rummet, lyssnar på musik, äter, chattar och lite sånt. Ska försöka komma någon vart med migg biologiprojekt om ekologisk mat snart. Skrev provet i skolan idag. Det gick väll helt okej hoppas jag i alla fall. Sen var det någon författare som vi var och lyssnade på. Han pratade bara engelska så det var ändå lite roligt att höra på. Sen så for jag till stan och fikade med Denicé och sen hem och hämta grejer och sen tillbaka till stan för att träffa kajsa och åka på volleyboll. Det gick väll helt okej på volley bollen. Men var ganska trött så orkade inte så mycket. Sen for jag med Kajsa till henne och hon duschade och packade lite grejer. Sen åkte vi med bussen och Felicia kom på. Dom skulle till Uncan och sen skulle dom sova hos Felicia. Själv så steg jag av vid min hållplats för att jag var så trött och hade så otroligt ont i magen. Tänkte ett tag komma med till uncan, men orkade då inte. Imorgon är det träning igen. Det blir nog bra! (: Och kajsa det kommer nog ordna sig. Jag ställer upp för dig och om det är något så är det bara att säga till! Men nu ska jag ta ett bad faktist tror jag. Så sköt om er!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0