tiden räcker inte alltid till..

Hejsan! NU har jag tid att skriva lite i alla fall. Det har varit lite mycket på sista tiden kan man säga så jag har inte hunnit/kunnat skriva. Men i alla fall, antonia har nu åkt till kimito och blir där i 7 s*tans veckor. Och det suger så in i h*lvetet! Men men, ska ju då och hälsa på henne nån gång där vid hennes födelsedag i nån dag. :D Åh vad jag längtar hehe. Hon har ju bara varit borta i ca 1 1/2 dag men det känns redan som flera år! Men att i alla faall, igår var jag till täby och shoppade lite, visar bilder senare på vad jag har köpt och lite andra flummbilder haha. Det var rätt så många på båten och på hem vägen gungade så oj,oj oj, jadu, det gungade VÄLDIGT mycket! Men nu hinner jag inte skriva mera, måste äta och klä på mig för om ca en halvtimme så måste jag vara i kyrkan.
Ha de bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0