-

Hallå, nu sitter jag hemma och har tråkigt, det känns som om typ alla är borta i sverige eller någon annan stans! Och det är INTE roligt. Hmm, vad skall man göra idag då? Förslag?
I alla fall, igår var jag med ida, malin, kajsa, pontus, nico och cia, till en början i alla fall, sen kom det många fler. Vi var väll på stan, uncan och lite hos ida, det var skoj, ;b men men, hehe, vet inte vad jag ska skriva. Uppdateringen har ju tyvärr varit kass (som vanligt) men men, ni som nu läser lär ju överleva! :)
Men nu ska jag göra mig i ordning och sedan ska jag se vad man kan hitta på. Kanske åka till backeberg? Näej, jag har ingen aning! Men ni når mig på mobilen! :)
Ha det bra!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0