brudtärna

God morgon!
Vaknade för någon timme sen och snart är det dags att börja fixa sig. För er som inte vet så skall jag vara brudtärna åt min moster då. Så kommer ej ha tillgång till data på hela dagen/natten. Det ska väll bli skoj hoppas jag. Får väll ha alva att underhålla mig och sen har jag ju självklart med mig mobilen så om det är något så messa! :) Men men, ska väll ta och äta något och börja fixa mig nu snart.
-
Just det, igår så åkte jag med Felicia till stan efter skolan där vi träffade kajsa, ida, malin och saine. Vi kollade på när kajsa piercade naveln haha, det blev fint! :) Sen for jag, Felicia och Ida och köpte mat och sen hem till Ida och åt och var lite på datorn, hann ej blogga tyvärr för att jag måsta fixa mig. Men sen kom kajsa och åkte vi iallafall till stan en stund och träffade mickis och lite annat trevligt folk. Det var skoj. Sen till Uncan, kolla lite på wild child, men eftersom typ alla sett den så for vi till torget där det var mera människor. Sen gick vi bara runt lite på stan och sen uncan tills vi tog bussen och jag och mickis åkte hem medans de andra bara åkte ett varv för skojs skull och för att sitta och prata lite. Nog pratat om det! Nu måste jag fixa mig! Men det var en trevlig kväll! :) skriver kanske mera imorgon om vad som hänt ikväll då ;p
Ha det bäst!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0