daaaagen

Hallå!
Uppdateringen har varit ssssäääämst idag måste jag bara påpeka!
Men idag var jag i skolan då, först två timmar kemi,
haha, det sööög, Yvis blev bara sur för att jag och nettan var så lekfulla!
Sen så skulle hon vara ironisk (?) haha, det lyckades ju väldigt bra.
Hon förstår sig inte på ironi! :)
Men i alla fall så sen efter det så hade vi två timmar HK,
med någon vikarie som inte hade beställt in någon mat,
med andra ord så kunde vi inte laga den mat som vi hade bestämt förra veckan då.
Så vi bakade något frivilligt och för min och jossans del så blev det kladdkaka.
Det första man åt på dagen haha ;p
Sen så var det någon fotografering,
asså dom kom från tidningen och fotograferade,
för att vi båda vunnit guld då.
Hehe, nejnej, håret blåste inte alls i vägen!
Men efter det så hade jag i alla fall engelska prov,
det gick väll okej hoppas jag.
Seeen nån gång vid två tiden kanske(?)
så for jag till felicia och vi gick ut och fottade lite.
Kommer bilder när hon skickat!
SEEEEN, hem, äta, kolla på träning, och till tvärsan.
Men nu ska jag läsa på franskan eftersom vi har skriftligt imorgon!
Så ha det bra! :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0