Det hände någonting!

Hejsan! Det var ett tag, men det blir lite så när man har en massa läxor som jag lovat mig själv att sköta. Men att jo, haha idag så var det lite roligt i skolan, hehe, träslöjd älskar vi ju alla, eller våra timmar blir lite flummiga och idag var det inte annorlunda, man kan säga att jag inte riktigt tänker helt klart när jag är trött vilket jag var i morse och så jag lät alva klippa min pannlugg haha, men det blev inte så fail. ;) Ska visa bild på det om blogg.se vill samarbeta med mig idag. Men jaa, det finns inte så mycket att skriva, inget intressant i alla fall, men nu ska jag göra mig i ordning för sängen snart! Är så sjukt trött på morgnarna så att jag knappt kommer upp i sängen i tid så sen blir det och stressa. Men nu bild!
Nähä, får väll bli någon annan dag då eftersom det är så trögt och inte vill samarbeta med mig just nu, men ni får ha det bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0