bildbomb

Hejsan! :D
Hann tyvärr inte skriva här igår, berodde då på att jag inte var på datorn. Men idag har det inte varit så mycket. Gymnastik 2 timmar, hade friidrott och tennis. Det var skoj haha, jag och nettan är ju självklart bäst på att spela tennis! Sen så typ finska, gick skit i förhöret, 2 h biologi och där somnade jag ett tag heh, ;sOch så, sen tillval 2 h. Sen hem och nu sitter jag bara här på datan och lyssnar på musik. Och nu kommer det även komma bilder från skolcupen i fotboll, kommer även låten som jag lyssnar på nu hehe, bara för att!








nu får det räcka! :) Men endel bilder är ju lite roligare än andra haha :D
Puss!


Kommentarer
Postat av: Anette

sjävklart är vi bäst ;)

2009-09-26 @ 14:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0