fyllefest..?

God morgon! :)
vaknade för cirka 2 timmar sen av att mammsen och Berta höll på och pratade och även min bror! Men men, måste väll ändå kliva upp lite tidigare nu eftersom det är skola imorgon. Men att jo, igår var jag ju då brudtärna åt min moster. Det var väll ganska skoj. Sen hade dom fest, där man fick servera mat och vara bartender haha. Lite roligt var det ju, men jao. Man kan väll kalla det för fyllefest haha! Men att det blev inte några bilder för min del, men ska väll se om jag får några eftersom dom fotade mig så får ni kanske se hur jag såg ut. ;)
-
Men nu måste jag hoppa in i duschen, klä på mig och sminka mig innan jag cyklar iväg till bomans ängar och kollar på match, så måste skynda mig för att jag måste vara där om max en timme! Oj oj, måste rusa! Men jag skriver väll senare. Ha det bra!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0