Lite om igår, lite om idag.

Hejsan hoppsan! :D
Nu har jag vaknat och kollat på lite bilder på bilddagboken.
Efter att vi vart hos kajsa igår så for vi till stadshusbacken och där var det lite folk,
men det var typ ingen ute så jag, alva, ulrike, pernilla och hannah gick,
alva, ulrike och jag gick och hämtade deras cyklar och sen for vi och hyrde film.
Vi hyrde "the boat that rocked" den var väl sådär. ;b
den var väll egentligen ganska bra,
men den var bara lite konstig. Men men, så vi åkte då till alva och såg på den.
Sen vid 12 så for jag och ulrike hem.
Idag så har vi match på bomans ängar, hoppas vi vinner! (A)
Men att ikväll blir det nog att göra läxor och sedan se om man hinner med något.
Men nu skall jag äta frukost och kolla bloggar! :)
Så att ha det bra!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0