skolfoto.. :s

Hejsan! Nu är jag hemma, jag for till skolan till 10 och så hade vi matematik. Tråkigt! Men sen efter skolan i alla fall så for jag och Felicia hit och åt och sen med bussen till stan dit mickis också kom. Där så gick vi och kollade om skolfotona hade kommit och de hade dem. Haha, jag ser ju inte så ljuvlig ut! Men i alla fall, sen så for vi till sport center och lade undan knäskydd till mig och sen till magasin där melissa, freppa, kajsa, nico och nåra till var. Sen tog vi bussen hem och nu ör jag hemma och ska snart äta och byta om. Men nu tänker jag i alla fall börja kolla på en film. Kungens alla män tror jag att den hette :p Någon som sett den? Men i alla fall, ha de bra. Skriver säkert efter träningen igen! :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0